Question
Γιατί να επιλέξω την nrg;
FAQ category
Διαδικασία
Answer

H nrg σάς προσφέρει σημαντικές εκπτώσεις, παρέχοντας ταυτόχρονα υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, προσανατολισμένες στην κάλυψη των ιδιαίτερων αναγκών και απαιτήσεων του κάθε πελάτη της.

Question
Ποια είναι η διαδικασία που απαιτείται για να γίνω πελάτης της nrg;
FAQ category
Διαδικασία
Answer

"Προκειμένου να γίνετε πελάτης της nrg, αρκεί να ακολουθήσετε το link και να ολοκληρώσετε τη διαδικασία αλλαγής παρόχου.
Εναλλακτικά μπορείτε να μας καλέστε στο 18101, για να μιλήσετε απευθείας με εκπρόσωπο της εταιρείας μας. Σε κάθε περίπτωση δεν υπάρχει καμία οικονομική επιβάρυνση για εσάς και καμία αλλαγή στο μετρητή σας."

Question
Υπάρχει κόστος επιβάρυνσης που προκύπτει κατά τη διαδικασία αλλαγής προμηθευτή;
FAQ category
Λογαριασμοί & Χρεώσεις
Answer

Δεν υπάρχει κανένα κόστος κατά την αλλαγή προμηθευτή.

Question
Κατά τη διαδικασία αλλαγής Προμηθευτή, θα υπάρξει διακοπή ρεύματος;
FAQ category
Διαδικασία
Answer

Δεν θα υπάρξει καμία διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος, καθώς η αλλαγή είναι καθαρά λογιστική.

Question
Πόσος χρόνος απαιτείται για την αλλαγή προμηθευτή ή την ενεργοποίηση της παροχής μου;
FAQ category
Διαδικασία
Answer

Ο χρόνος που απαιτείται είναι περίπου 4 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία υπογραφής της αίτησής σας.

Question
Με ποιόν τρόπο μπορώ να ενημερώνομαι για την πορεία της αίτησής μου;
FAQ category
Διαδικασία
Answer

Έχετε τη δυνατότητα να ενημερώνεστε για την πορεία της αίτησής σας, πραγματοποιώντας εγγραφή στο www.mynrg.gr. Θα λάβετε σχετικό μήνυμα SMS μετά την ολοκλήρωση της αίτησής σας.

Question
Τι χρονική διάρκεια έχει η σύμβαση που υπογράφω με την nrg;
FAQ category
Διαδικασία
Answer

Η χρονική διάρκεια της σύμβασης που υπογράφετε με την nrg, εξαρτάται από το πρόγραμμα που έχετε επιλέξει. Σε κάθε περίπτωση, η nrg διαθέτει προγράμματα που έχουν σύμβαση αορίστου χρόνου, καθώς και προγράμματα που έχουν συμβαση ορισμένου χρόνου.

Question
Σε περίπτωση βλάβης πού θα πρέπει να απευθύνομαι και από ποιον επισκευάζεται;
FAQ category
Τεχνικά Θέματα
Answer

Για οποιαδήποτε βλάβη θα πρέπει να απευθυνθείτε στο ΔΕΔΔΗΕ καλώντας στο 11500 ή δηλώνοντας online τη βλάβη σας, κάνοντας κλικ εδώΗ βλάβη επισκευάζεται από τον ΔΕΔΔΗΕ

Question
Πόσο συχνά θα λαμβάνω λογαριασμό;
FAQ category
Λογαριασμοί & Χρεώσεις
Answer

Θα λαμβάνετε λογαριασμό κάθε μήνα

Question
Τι είναι ο ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμός και πως υπολογίζεται;
FAQ category
Λογαριασμοί & Χρεώσεις
Answer

Ο ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμός βασίζεται στην εκτίμηση κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος. Η εκτίμηση αυτή στηρίζεται σε ιστορικά στοιχεία κατανάλωσης του τιμολογούμενου μετρητή, ενώ η χρέωση αφαιρείται από τον επόμενο εκκαθαριστικό λογαριασμό.

Question
Τι αφορούν οι Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις;
FAQ category
Λογαριασμοί & Χρεώσεις
Answer

Οι ρυθμιζόμενες Χρεώσεις αφορούν δαπάνες για:

 

• Το Δίκτυο Μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας

• Το Δίκτυο Διανομής ηλεκτρικής ενέργειας

• Τις Υπηρεσίες Κοινής Ωφέλειας

• Το Ειδικό Τέλος Μείωσης Εκπομπών Αερίων Ρύπων (ΕΤΜΕΑΡ)

• Τις Λοιπές Επιβαρύνσεις

Question
Γιατί η έκπτωση αφορά τις χρεώσεις του ηλεκτρικού ρεύματος μόνο και όχι το σύνολο του λογαριασμού;
FAQ category
Λογαριασμοί & Χρεώσεις
Answer

Ο λογαριασμός του ηλεκτρικού ρεύματος περιλαμβάνει διαφορετικές κατηγορίες χρεώσεων και συγκεκριμένα:

 

Χρεώσεις Ενέργειας, Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις, Φόρους και Τέλη, Χρεώσεις υπέρ τρίτων.

 

Από τις ανωτέρω κατηγορίες, η μοναδική η οποία είναι ανταγωνιστική και διαφοροποιείται ανά Προμηθευτή είναι αυτή που αφορά τις Χρεώσεις Ενέργειας. Οι υπόλοιπες κατηγορίες χρεώσεων είναι ίδιες από όλους τους Προμηθευτές και αποδίδονται σε Δημόσιους Φορείς.

Question
Πώς ενημερώνεται η nrg για τις μετρήσεις του ρολογιού μου;
FAQ category
Τεχνικά Θέματα
Answer

Η nrg ενημερώνεται από τον ΔΕΔΔΗΕ για τις μετρήσεις των πελατών της στη Χαμηλή Τάση. Αναφορικά με τους πελάτες της Μέσης Τάσης, οι μετρήσεις γίνονται σε συνεργασία του ΑΔΜΗΕ με το ΔΕΔΔΗΕ. Οι δύο φορείς στέλνουν τις μετρήσεις τους στην nrg, η οποία προχωράει στην εκκαθάριση των λογαριασμών των πελατών της.

Question
Πώς μπορώ να καταχωρώ την ένδειξη μου;
FAQ category
Τεχνικά Θέματα
Answer

Μπορείτε να καταχωρείτε την ένδειξη κάθε παροχής σας, μέσω της εφαρμογής mynrg, επιλέγοντας το πεδίο "Καταχώρηση ένδειξης"

Question
Σε περίπτωση που αμφισβητώ τη μέτρηση που βλέπω στο λογαριασμό μου, πού θα απευθυνθώ;
FAQ category
Τεχνικά Θέματα
Answer

Σε περίπτωση αμφισβήτησης μέτρησης κατόπιν προγραμματισμένης ή τελικής καταμέτρησης, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με τον αρμόδιο διαχειριστή (ΔΕΔΔΗΕ για την ηλεκτρική ενέργεια, ΕΔΑ για το φυσικό αέριο), προκειμένου να γίνει με αυτοψία, έλεγχος του μετρητή κατανάλωσης. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί λάθος καταμέτρηση, ο αρμόδιος διαχειριστής θα ενημερώσει την nrg με διορθωτικές ενδείξεις. Σε περίπτωση που μετά τον έλεγχο δε διαπιστωθεί λάθος, ενδέχεται να υπάρχει αντίστοιχη οικονομική επιβάρυνση μέσω δικτύου.

 

ΔΕΔΔΗΕ: +30 211 19 00 500

ΕΔΑ ΑΤΤΙΚΗΣ: +30 213 08 82 000

ΕΔΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ: +30 231 12 56 666

ΕΔΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ: +30 241 11 00 000

ΔΕΔΑ: +30 216 20 00 499

Question
Με ποιους τρόπους μπορώ να εξοφλώ τους λογαριασμούς μου;
FAQ category
Λογαριασμοί & Χρεώσεις
Answer

Μπορείτε εύκολα και γρήγορα να εξοφλείτε τον λογαριασμό σας μέσω της εφαρμογής mynrg και της υπηρεσίας nrg INSTANT BILL. Εναλλακτικά μπορείτε να προβείτε σε εξόφληση μέσω του δικτύου της τράπεζας Eurobank, χωρίς χρέωση, με τη χρήση του ηλεκτρονικού κωδικού πληρωμής, με τους ακόλουθους τρόπους:

  • Με πάγια εντολή μέσω τραπεζικού λογαριασμού
  • Με μετρητά
  • Με χρέωση τραπεζικού λογαριασμού
  • Μέσω web banking
  • Μέσω phone banking
Question
Σε ποιόν μπορώ να απευθυνθώ για την επίλυση της διαφοράς μου;
FAQ category
Διαδικασία
Answer

Δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στην εξυπηρέτηση των αναγκών των καταναλωτών και την επίλυση τυχόν προβλημάτων που προκύψουν από τις συναλλαγές τους μαζί μας. Σε περίπτωση, όμως, αδυναμίας πλήρους επίλυσης των τυχόν ζητημάτων τα οποία έχετε, καθώς και σε περίπτωση που θεωρείτε ότι σε οποιονδήποτε βαθμό κάποιο δικαίωμά σας από τις μεταξύ μας συναλλαγές προσβάλλεται, μπορείτε να επιδιώξετε την επίλυση τυχόν διαφορών καταφεύγοντας στην Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Επίλυσης Διαφορών (ΗΕΔ) όπως προβλέπεται στο άρθρο 14 του Κανονισμού (ΕΕ) 524/2013, που ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015. Στην ΗΕΔ μπορείτε να υποβάλλετε προς επίλυση κάθε διαφορά τη οποία τυχόν έχετε. Εθνικό σημείο επαφής για την ΗΕΔ στην Ελλάδα έχει οριστεί το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας, πληροφορίες για το οποίο και για την επίλυση διαφορών μπορείτε να βρείτε στην διεύθυνση https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm. Σε κάθε περίπτωση, έχετε το δικαίωμα να απευθυνθείτε στο Συνήγορο του Καταναλωτή (http://www.synigoroskatanaloti.gr/), καθώς και σε κάθε άλλο αρμόδιο όργανο που προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία και λειτουργεί ως εξωδικαστικό όργανο συναινετικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών.

Question
Πού μπορώ να βρω τους παλαιούς όρους σύμβασης προμήθειας;
FAQ category
Διαδικασία
Answer

Εδώ μπορείτε να βρείτε τους Γενικούς - Ειδικούς Όρους και τις Τελικές Τιμές Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας Προϊόντων nrg της περιόδου 01.2021-07.2022.