"Η γνώμη σας μετράει"
Στην nrg σεβόμαστε απόλυτα τις αρχές επικοινωνίας των εταιριών προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας με τους πελάτες τους, που ορίζονται σαφώς στον Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας.
Επιθυμία μας είναι να κάνουμε τη διαφορά κάθε φορά που επικοινωνείτε μαζί μας, εφαρμόζοντας τις ακόλουθες αρχές:
Πώς κάνουμε την κάθε μέρα σας καλύτερη
1. Πρότυπη επικοινωνία
Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, στελεχωμένο με έμπειρο προσωπικό που διαθέτει εξειδικευμένη εκπαίδευση, βρίσκεται διαρκώς στη διάθεσή σας και ανταποκρίνεται άμεσα σε κάθε σας ανάγκη.
2. Δέσμευση Οικονομίας
Τα εξειδικευμένα στελέχη του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών, μελετούν ειδικά τις ανάγκες σας και σας οδηγούν στην επιλογή του προγράμματος παροχής ηλεκτρικού ρεύματος που θα σας αποφέρει το μέγιστο οικονομικό όφελος.
3. Αξία στον πελάτη μας
Ακολουθώντας πλήρως τις αξίες μας για πλήρη αξιοπιστία και ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση, τιμάμε καθημερινά την επιλογή σας να συνεργάζεστε μαζί μας.
Η nrg έχοντας ως στόχο την παροχή υψηλής ποιότητας εξυπηρέτησης στους πελάτες της, θέτει ως προτεραιότητα την άμεση ανταπόκριση στα αιτήματα ή τα παράπονά τους, με τρόπο δίκαιο και αποτελεσματικό, κάνοντας χρήση διαφανών διαδικασιών. Προς τον σκοπό αυτό έχει καταρτίσει σχετικό Κώδικα περί Διαχείρισης Αιτημάτων και Παραπόνων. Ο κώδικας αυτός, ο οποίος τελεί σε συμμόρφωση με τις απαιτήσεις του Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας σε πελάτες (ΦΕΚ Β’ 832/9.4.2013) περιγράφει αναλυτικά:
Το πλήρες κείμενο του Κώδικα Διαχείρισης Αιτημάτων και Παραπόνων για πελάτες Ηλεκτρικής Ενέργειας μπορείτε να το δείτε εδώ.
Το πλήρες κείμενο του Κώδικα Διαχείρισης Αιτημάτων και Παραπόνων για πελάτες Φυσικού Αερίου μπορείτε να το δείτε εδώ.
Προκειμένου να ακολουθηθεί η παραπάνω διαδικασία, σε περίπτωση που θέλετε να εκφράσετε κάποιο αίτημα ή παράπονο, παρακαλούμε συμπληρώσετε τη φόρμα που θα βρείτε εδώ.